واسه عزیزای دلم

زنــ✿ـگ تفـ✿ــریح❀◕ ‿ ◕❀

✿ دخترونه های من ✿

واسه عزیزای دلم

 

 


نظرات شما عزیزان:

مبینا جیگرت
ساعت15:38---6 دی 1395

اینم به افتخار تو
لب کارون چه گلبارون میشه وقتی که میشینه دلدارم:)

مرسی عزیزم


پاسخ:مرسی


رزا
ساعت2:09---13 شهريور 1393
وبت عالیه موضوع باحالی بود گلم
پاسخ:قربونت.


رزا
ساعت17:54---12 شهريور 1393
سلام شیدا جون وبت خیلی خوبه حتما به دوستام توصیه میکنم که بیان این موضوع هم خیلی جالب بود
پاسخ:لطف کردی گلم .ممنون


tnt
ساعت1:02---12 شهريور 1393
:):):):):)
الهی بترکی دختر
:):):):):)
ممنون از حضورت
پاسخ: ههههههههه!خدا نکنه!خواهش میکنم.


خانم آراد
ساعت14:31---11 شهريور 1393
سلام یکی بهم سفارشتو کرد که بهت سر بزنم
.
.
.
وبت خوبه...میتونه بهترم باشه...باید سعی کنی هر روز دو سه تا پست بزاری
.
.
در ضمن
به وب بقیه هم سربزن براشون نظر بزار و ازشون بخواه بهت سر بزن و بهت نظر بدن
این یه راه تبلیغ هم هست
وطرفدارات زیاد میشن
.
.
.
به وب منم سر بزن عزیزم
.
.
.
بای

پاسخ:سلام خانم آراد.از راهنماییت فوق العاده ممنون.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 11 شهريور 1393برچسب:,

] [ 1:20 ] [ شیدا ]

[ ]